2022. február 14., hétfő

Visszatérés

    Szűkségét éreztem, hogy a https://matek.nvs.hu-n végzett fejlesztéseimet megörökítsem. Belenézve az eddigi blogbejegyzéseimbe, rájöttem, hogy ezek hasznosak is lehetnek részemre is. (Egy példa: az egyik bejegyzésben rég elfelejtett tesztjeimre bukkantam, amelyeket flash-ben készítettem el. Ma 2022. február 14-én ezeket a Chrome nem nyítja meg. Itt vannak: http://fitodi.byethost24.com/tesztek/?i=1. De találtam a mozaWeb nevű böngészőt, amelyik megnyítja és jól lehet használni tanórákon a régi jó tesztjeimet.) Tehát ezzennel nekifogok dokumentálni a honlapomon végzett változtatásokat.
    Januárban elkezdtem rendszeresen átnézni az elkészült gyakorlatokat, kijavítani, amelyikben hibát találtam. Új arculatot adtam, megváltoztattam a magyar kezdőlapot (A kezdőlapot nem változtathattam meg, mivel a digitaliada.ro-n ez van megadva belépési linknek) és kijavítottam az első 140 online gyakorlatot, a 18 felmérőt és 10 PDF-ben nyomtatható feladatlapot az 5. osztályos Természetes számok fejezetben.
    Februárban nekikezdtem a Tizedes számok fejezetnek, de visszatértem tanítani és elkezdem a Közönséges törtek fejezet rendbetételét, mivel ezt tanítom az 5-ben.
Tegnap a bővítést és az egyszerűsítést dolgoztam ki. Így néz ki:
A bővítés:
Az egyszerűsítés:





Nincsenek megjegyzések: